והקימותי את בריתי ביני ובינך, ובין זרעך אחריך, לדורותם לברית עולם, להיות לך לאלוקים ולזרעך אחריך. ונתתי לך ולזרעך אחריך את ארץ מגוריך, את כל ארץ כנען לאחוזת עולם, והייתי להם לאלוקים. פסוקים אלה, הם הפתיחה למצוות מילה, והם מתארים את חלקו של ה' בברית. הקב"ה מתחייב להיות לאלוקים לאברהם ולזרעו לעולם, והכוונה היא לדאוג להם ולצרכיהם תמיד. מצטרפת לזה
הרמב"ם בהלכות עבו"ז, מתאר כיצד נעלמה מן העולם הידיעה על מציאות ה', וכיצד החזיר אותה אברהם אבינו. מילדותו התעורר לחקור ולשאול במשך עשרות שנים, עד שהשיג דרך האמת והבין קו הצדק מדעתו הנכונה. כיון שהכיר וידע את האמת, לא שמר אותה לעצמו, והתחיל לעמוד ולקרות בקול גדול לכל העם ולהודיעם שיש אלוה אחד לכל העולם, ולו ראוי לעבוד. באותן השנים
והקימותי את בריתי ביני ובינך, ובין זרעך אחריך, לדורותם לברית עולם, להיות לך לאלוקים ולזרעך אחריך. ונתתי לך ולזרעך אחריך את ארץ מגוריך, את כל
הרמב"ם בהלכות עבו"ז, מתאר כיצד נעלמה מן העולם הידיעה על מציאות ה', וכיצד החזיר אותה אברהם אבינו. מילדותו התעורר לחקור ולשאול במשך עשרות שנים, עד
והקימותי את בריתי ביני ובינך, ובין זרעך אחריך, לדורותם לברית עולם, להיות לך לאלוקים ולזרעך אחריך. ונתתי לך ולזרעך אחריך את ארץ מגוריך, את כל
הרמב"ם בהלכות עבו"ז, מתאר כיצד נעלמה מן העולם הידיעה על מציאות ה', וכיצד החזיר אותה אברהם אבינו. מילדותו התעורר לחקור ולשאול במשך עשרות שנים, עד